صفحه اصلی > کوچینگ : کسب و کار کوچینگ را چطور از ابتدا شروع کنیم؟

کسب و کار کوچینگ را چطور از ابتدا شروع کنیم؟

کسب و کار کوچینگ

کسب و کار کوچینگ را چطور از ابتدا شروع کنیم؟ (که به سرعت درآمد کسب می کند)؟

تبریک می‌گویم! پس بالاخره تصمیم گرفتید که کسب و کار خودت را داشته باشید! اما در مورد چگونگی راه‌اندازی کسب و کار کوچینگ چقدر اطلاعات دارید؟ آیا از موفقیت برخی کوچ‌های مشهور الهام گرفته‌اید اما نمی دانید چگونه کسب و کار کوچینگ خودت را داشته باشی؟ جای نگرانی نیست! پل اینجاست که راه حلی که دنبالش هستی رو بهت بده . این اطمینان را به شما می‌دهیم که رویاهایتان به زودی به واقعیت تبدیل می‌شوند.

در این مقاله که دکتر سامان خردمند مهر مدیر عامل و بنیانگذار مجموعه آموزشی پل ارائه داده است، نه تنها در مورد نحوه شروع بهترین کسب و کار کوچینگ بلکه در مورد رشد شما به عنوان یک کوچ صحبت خواهیم کرد.

 

همانطور که همه شما می‌دانید “شروع خوب نیمی از مسیر است.”

 

امروز نکات بسیار ارزشمندی را با شما در میان می‌گذارم که پایه‌ای قوی برای شروع این سرمایه گذاری جدید برای شما ایجاد می‌کند. اگر این مقاله را با تمامیت کامل مطالعه کنید، می‌توانید به راحتی رشد خود را افزایش دهید و در عرض چند ماه به یک کسب و کار کوچینگ موفق برسید. بله! درست شنیدی شما فقط باید مهارت‌های کسب و کار برتر را در اختیار داشته باشید و متدولوژی درست را با اشتیاق فرابگیرید.

 

 قبل از شروع کسب و کار کوچینگ خود چه کارهایی باید انجام دهید؟

 

  • اهداف کسب و کار کوچینگ خود را یادداشت کنید

قبل از اینکه حتی در مورد جایگاه خود در صنعت کوچینگ فکر کنید، باید بفهمید که واقعاً می‌خواهید از کسب و کار کوچینگ خود به چه چیزی برسید؟ چرا این کسب و کار و نه کسب و کار دیگری؟ اجازه دهید به شما بگویم که تنها تعداد کمی از افراد اهداف مکتوب واضحی دارند و این چیزی است که آنها را از سایرین متمایز می‌کند. هنگامی که در ذهن خود شفافیت دارید، برای شما آسان‌تر می‌شود که با سرعت بیشتری پیش بروید.

  • مدل کسب و کار خود را قبل از شروع کسب و کار کوچینگ تعیین کنید

از خود بپرسید “از کجا می خواهید درآمد کسب کنید؟” در دنیای کنونی اداره یک کسب و کار کوچینگ بسیار آسان شده است. حتی نیازی نیست به بازاریابی محلی متوسل شوید. من شخصا وبینارها و کوچینگ های گروهی را ترجیح می دهم. وبینارها راهی آسان برای بازاریابی خدمات خود در سراسر جهان در اختیار شما قرار می‌دهند. کارگاه‌ها عالی هستند، اما وبینارها هزینه عملیاتی بسیار پایینی دارند.

  • شبکه خود را تقویت کنید

آیا فکر می کنید که صحبت کردن درباره افکارتان با خانواده و دوستانتان ممکن است شما را دلسرد کند؟ آیا در به اشتراک گذاشتن افکار خود تردید دارید زیرا از واکنش آنها مطمئن نیستید؟ این جایی است که شما اشتباه می کنید. قبل از شروع سفر کوچ شدن، ابتدا باید اعتماد به نفس و اعتماد به خود را ایجاد کنید. اگر شما به توانایی‌های خود اعتقاد ندارید، مشتریان شما چگونه شما را باور می‌کنند؟

دسترسی به شبکه ارتباطی خود را افزایش دهید. ارتباط برقرار کنید و ایده‌های خود را با آشنایان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. شخصیت و ایجاد رابطه شما نقش مهمی در رشد کسب و کار کوچینگ شما از ابتدا خواهد داشت.

 

  • کشف کنید که چه چیزی شما را متفاوت از دیگران می‌کند

در حال حاضر تعداد زیادی موچ معتبر در بازار وجود دارد. هر جایگاهی که انتخاب کنید، رقابت شدید است. به عنوان یک مبتدی، نه قدرت ستاره‌ای دارید و نه پول زیادی برای رقابت با آنهایی که از قبل تثبیت شده‌اند. بنابراین، راه درست چیست؟ خودت رو پیدا کن. خود را بررسی کنید و آنچه را که در مورد شما منحصر به فرد است بیابید. مجموعه مهارت‌های شما در حین اصلاح جایگاه کوچینگ شما اهمیت زیادی خواهد داشت.

بگذارید اینطور بیان کنم، شاید اخیراً یک کوچ تناسب اندام به شما کمک کرده باشد، اما تا به حال متوجه نشده‌اید که در مدیریت روابط عالی هستید. با تبدیل شدن به یک کوچ روابط، ممکن است 10 برابر بیشتر از درآمد فعلی خود درآمد کسب کنید. بنابراین کاری که من از شما می‌خواهم این است که فقط کمی وقت بگذارید و فکر کنید (شما منحصر به فرد هستید!).

 

  • کوچ خوب را پیدا کنید

ممکن است به یکی نیاز نداشته باشید، اما اجازه دهید به شما بگویم، کسب و کار شما مطمئناً به آن نیاز دارد. در حال حاضر شما در یک مرحله بسیار ساده و شکننده هستید. شما ممکن است به تنهایی عالی باشید، اما به اندازه کافی شانس وجود دارد که به دلیل نبود راهنمایی مناسب، با عواقب فاجعه‌باری مواجه شوید. قطعا دوست ندارید این ریسک را بپذیرید. درسته؟ به همین دلیل است که من به شما پیشنهاد می‌کنم کوچی را انتخاب کنید که بتواند شما را راهنمایی کند و سرعت کسب‌وکارتان را تسریع کند. (در اینجا حضور در دوره تخصصی راه‌اندازی کسب‌وکار کوچینگ مجموعه آموزشی پل) خیلی می‌تواند به شما کمک کند.

من با بسیاری از کوچ‌های جدید برخورد کرده‌ام که پشیمان هستند که قبلاً کوچ نگرفته‌اند، در حالی که دیگر خیلی دیر شده است. کوچ مناسب به شما کمک می‌کند تا بر همه موانع سر راه خود غلبه کنید و خواسته‌های خود را برآورده کنید.

 


مطالعه کنید: بیزینس کوچینگ چطور پتانسیل کسب‌وکار شما را بالا می‌برد؟


 

چگونه یک کسب و کار کوچینگ موفق را شروع کنیم که بتوانیم از مهارت کوچینگ پول در بیاوریم؟

 

  • جایگاه منحصر به فرد خود را در کوچینگ ایجاد کنید

اکنون، این چیزی است که از نظر من مهمترین بخش شروع کسب و کار کوچینگ شما از صفر است. بسیاری از کوچ‌هایی که تازه دوره کوچینگ خود را به پایان رساندند، در هنگام انتخاب جایگاه مورد نظر خود (که به عنوان تحقیقات بازار نیز نامیده می شود) اشتباه مهلکی را انجام می‌دهند و بعداً متوجه می‌شوند که انتخاب اشتباهی انجام داده‌اند. در کسب و کار کوچینگ، من شخصا معتقدم که بهترین جایگاه جایی است که رقابت کم باشد. ممکن است تعجب کنید که چگونه این کار را انجام دهید؟ ما در پل راه‌حل درستی برای آن داریم

اگر خدماتی طراحی می‌کنید که کاملاً منحصربه‌فرد است یا قصد دارید زیرمجموعه‌ای از بازار را هدف قرار دهید، احتمالاً هیچ رقابتی نخواهید داشت و جذب مشتری و مراجع برای شما آسان‌تر خواهد بود. برای شروع، می توانید نیچ‌های زیر را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.

  • سلامتی و تندرستی
  • رابطه و دوستیابی
  • کسب و کار استاتآپ
  • خانواده و فرزندپروری
  • ارتباط
  • معنویت و ایمان

شاخه‌های مختلف کوچینگ زندگی در میان سایر موارد وجود دارد که می‌توانید آنها را کشف کنید. هر چیزی را که انتخاب می‌کنید به یاد داشته باشید که بازار خاصی را هدف قرار دهید که رقابت کمی دارد تا بتوانید به راحتی به یک متخصص بازار تبدیل شوید.

  • بیایید نام کسب و کار کوچینگ خود را بنویسیم

اکنون، می‌توانید به دنبال نامی بروید که هویت برند شما را نشان دهد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنید که بر حل تعارض و کوچینگ ارتباطی برای والدین مطلقه تمرکز دارد، می‌توانید چیزی شبیه به “راه‌حل‌های مسالمت آمیز” داشته باشید. شما همچنین می‌توانید نام خود را برای انجام کار داشته باشید (ولی پیشنهاد من قطعا کار کردن بر روی برند شخصی خودتان است). بسیاری از کوچ‌های موفق این کار را ترجیح می‌دهند، زیرا این فرصت را برای آنها فراهم می‌کند تا دامنه خدمات خود را در زمان معین گسترش دهند.

 

  • خدمات کوچینگ خود را چگونه ارائه می‌دهید؟

ما کوچ‌ها دوست داریم با مراجعیم خود ارتباط حضوری داشته باشیم. از این گذشته ، ما افراد رابطه‌گرا هستیم. اما امروزه با وجود فناوری، زندگی بسیار منعطف‌تر شده است و ما را به این سؤال می‌رساند که از چه راهی باید خدمات خود را ارائه دهید. باید دفتر حرفه‌ای داشته باشیم یا از خانه هم می‌شود خدمات کسب و کار کوچینگ ارائه داد؟

  1. از دفتر کسب و کار کوچینگ

اگر قصد دارید از طریق جلسات کوچینگ انفرادی و کارگاه‌های گروهی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به ظاهر حرفه‌ای نیز نیاز دارید، کار در دفتر می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. باید به شما بگویم که بسته به موقعیت مکانی، هزینه‌های زیرساختی خود را به همراه دارد و باید تمامی موارد را بررسی کرد.

  1. از خانه

اگر می خواهید در ابتدا هزینه‌های خود را مدیریت کنید و همچنین دوست دارید تعادل بین کار و زندگی داشته باشید، می‌توانید خدمات خود را از خانه ارائه دهید. (ولی باید تمامی عوامل حواس پرتی را از بین ببرید!) من شخصا معتقدم که در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار کوچینگ خود باید روی درآمدزایی تمرکز کنید و تا حد امکان پس انداز کنید. وقتی می‌توانید با کمک وبینارها و ایجاد یک فضای دیجیتالی قوی، بازار جهانی را در دست بگیرید، چرا باید در هزینه‌های زیرساختی سرمایه‌گذاری کرد؟ کمال‌گرایی را کنار بگذارید و شروع به کسب درآمد کنید.

 

  • چه چیز دیگری را باید در نظر بگیرید؟

  1. ابزارهای سازماندهی مشتری

به نظر من از همان ابتدا، شما باید خود را سازماندهی کنید تا مطمئن شوید که در مدیریت مشتری منظم و موثر هستید. پیشنهاد من حتما یک وب سایت سبک برای شروع کار است که بتوانید هم خود را معرفی کنید هم اطلاعات مخاطبین را ذخیره کنید.

  1. خدمات حرفه‌ای کسب و کار کوچینگ ارائه دهید

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری مالی کنید، پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را برای آموزش تکنیک‌های رشد کسب‌وکار و زیرساخت‌های کسب و کار خود خرج کنید. در صورت نیاز می توانید به سراغ یک توسعه دهنده وب، طراح گرافیک، نویسنده محتوا بروید. مطمئن شوید که قبل از سرمایه گذاری یک ریال، 10 بار فکر کنید زیرا هدف ما ایجاد درآمد و یافتن راه‌هایی است که بتوانیم هزینه‌های خود را به حداقل برسانیم.

  1. قیمت گذاری و بسته خدمات کوچینگ

اینکه کسب و کار کوچینگ شما چقدر رشد می‌کند، بستگی زیادی به قیمت و بسته خدمات شما دارد. توصیه می‌کنم برای جذب انواع مشتری سه نوع بسته داشته باشید (چشنده، میان رده و سطح برتر) . با این اوصاف، فرمان دادن به قیمت‌های برتر تنها به کسب و کار کوچینگ شما اجازه می‌دهد تا تأثیر فوق‌العاده بیشتری داشته باشد.

چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ ( یکی از مهمترین قسمت‌های دوره تخصصی راه‌اندازی کسب و کار کوچینگ مجموعه آموزشی پل این است که شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای بسته خدمات کوچینگ خود را طراحی کنید ) شما فرآیند را نمی فروشید بلکه نتیجه را می‌فروشید. فقط خدمات خود را مشتری مدار کنید تا تحولی در زندگی آنها ایجاد کنید و باور کنید 10 برابر بیشتر از رقیب شما به شما دستمزد خواهند داد. بیشترین مراجعین من، مشتریان پردرآمدی هستند که بسته‌های ممتاز من را انتخاب می‌کنند، زیرا من ارتباط عمیق‌تری با آنها برقرار کرده‌ام. بسیاری از کوچ‌ها که من با آنها روبرو می‌شوم اشتباه مهلکی انجام می‌دهند که به صورت جلسه‌ای کار می‌کنند.

 

اینجا یک مثال برای شما میزنم:

کوچ A:

سلام، خدمات کوچینگ من را انتخاب کنید و با پرداخت ساعتی 1/000/000 تومان ، به هدف خود می‌رسید.

کوچ B:

سلام، من 1 سال در کنار شما خواهم بود تا تعادل بین کار و زندگی خود را برقرار کنید و برای این یک سال 500/000/000 تومان دریافت می‌کنم.

 

کدام کوچ کار درستی را انجام داد؟

بله  دقیقا حق با شماست دومی اختیارات بیشتری می‌دهد و مشتری شما را بهتر متقاعد می‌کند. برای موفقیت در کسب و کار کوچینگ، باید یکی از مهم‌ترین اصول را رعایت کنید که قیمت‌گذاری برتر و استفاده از زمان خود است.

دوره تخصصی راه_اندازی کسب_وکار کوچ_ها در ایران

  1. بازاریابی

بازاریابی کارآمد مشتریان شما را با کمترین تلاش به سمت کسب و کار کوچینگ شما سوق می‌دهد. روزهایی که بازاریابی سنتی در سطح زمین نیاز روز بود، گذشته است. اکنون می‌توانید از مزایای اینترنت برای گسترش دسترسی خود و به دست آوردن مشتریان بالقوه استفاده کنید. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی با اجرای تبلیغات برای افزایش ترافیک استفاده کنید. از رفتن بیشتر به سمت بازاریابی پولی خودداری کنید، بلکه رشد ارگانیک را انتخاب کنید. تا برای شما ماندگار تر باشد. ( تولید محتوای موثر می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند ) وب سایتی ایجاد کنید که دارای یک صفحه فرود با دعوت به اقدام است که می تواند افراد را وادار به ثبت نام برای خدمات کوچینگ شما کند.

 


مطالعه کنید: تفاوت کوچینگ و مدیریت در کسب‌ و کار چیست؟


 

7 راز برای رشد کسب و کار کوچینگ شما از مرحله اولیه – P.R.O.C.E.S.S

  1. برنامه ریزی

خیلی سر خود را شلوغ کرده‌اید؟ استراحت کنید، با یک قلم و کاغذ بنشینید و تمام استراتژی‌های فروش، مالی و بازاریابی را برنامه ریزی کنید تا ذهن شما شفاف شود.

  1. حل کنید

فقط احساس کسب درآمد 9 رقمی ماهانه از کسب و کار کوچینگ خود را در فاصله 6 تا 12 ماه آینده تجسم کنید. احساس خوبی دارد، درست است؟ اما برای تبدیل تخیل خود به واقعیت که به آن نیاز دارید، تصمیمی قوی دارید و حتی اگر احساس ضعف می‌‌کنید، هر روز بهتر شوید. به درستی نقل شده است: “موفقیت 99٪ عرق کردن و 1٪ الهام است.”

  1. خوش بینی

بیشتر کوچ‌های موفق روزهای سیاهی را دیده‌اند. من خودم در طول کسب و کار کوچینگ خود شاهد شکست بسیاری بوده‌ام، اما مثبت نگری خود را از دست ندادم و یک نگرش خوش بینانه فقط به من کمک کرد تا به همان اندازه شکوفا شوم. به یاد داشته باشید – هر ابری یک پوشش نقره‌ای دارد.

  1. خلاقیت در کوچینگ

اگر کوچ هستید، تنها کدیر کسب و کار خود هستید، از بسیاری جهات شما برند خودتان هستید! هر فردی آن هاله‌ای را ندارد که مردم را جذب کند و با حرف‌هایش آنها را متقاعد کند. به عنوان یک فرد خلاق باشید زیرا این امر در خدمات شما منعکس می‌شود. روشی منحصر به فرد برای برخورد با مشتریان خود داشته باشید.

  1. تعامل داشته باشید

اگرچه اکنون در حال فکر کردن به این هستید که چگونه کسب و کار کوچینگ خود را از ابتدا شروع کنید، همچنین می‌خواهید به زودی به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه خود ظاهر شوید. اینطور نیست؟ برای اینکه این اتفاق بیفتد تعامل مداوم با مخاطب واقعا مهم است. شما می‌توانید این کار را با ایجاد یک کانال ارتباطی دیجیتالی قوی، وبلاگ نویسی، ارائه وبینارهای رایگان و محتوای ارزشمند انجام دهید.

  1. سیستم

یک سیستم برای فعالیت کوچینگ خود بسازید و فروش، بازاریابی و غیره را به خوبی مدیریت کنید. بدون یک سیستم مناسب، رسیدن به سرعت 9 رقمی و فراتر از آن برای شما دشوار خواهد بود.

  1. سادگی

سادگی را در قلب کسب و کار خود قرار دهید. این به شما کمک می‌کند تا بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بسیاری از کوچ‌ها در ایجاد روابط سریع با مشتریان خود شکست می‌خورند که منجر به سقوط آنها می‌شود. سادگی به شما در ارتباطات سریع کمک می‌کند و پایه و اساس یک رابطه دائمی را هدایت می‌کند.

 


مطالعه کنید: کوچینگ سازمانی : همه چیزهایی که می‌خواستید از کوچینگ سازمانی بدانید


 

5 مفهوم حیاتی که کوچ‌های جدید برای موفقیت کسب و کار کوچینگ در سال 2024 باید بدانند

 

  1. شما باید یک “مدل برای تغییر” موثر به مراجع خود ارائه دهید

برای موثر بودن، کوچینگ شما باید تغییری در زندگی مراجع شما ایجاد کند. مراجع شما تنها زمانی به خدمات شما اعتماد می‌کند که بتواند زندگی، مشکلات و نحوه عملکرد خود را به شیوه‌ای متفاوت ببیند. این می‌تواند از طریق مجموعه درست سوالات کوچینگ امکان پذیر باشد.

  1. «نه» گفتن را  در کسب و کار کوچینگ یاد بگیرید

اگر نمی‌دانید چگونه به مراجع خود نه بگویید، وقتی او چیزی بسیار مسخره را طلب می‌کند، هر روز با مشکل مواجه خواهید شد. برای موفقیت و اجتناب از حواس‌پرتی‌ها توسط موارد «بی‌اهمیت»، فقط روی کارهای «حیاتی» تمرکز کنید. ( در اینجا کتاب اصل گرایی از انتشارات آموخته می‌تواند به شما کمک کند)

  1. کسب و کار کوچینگ شما بیشت از یک کسب و کار است

با کسب و کار کوچینگ خود به عنوان یک سرگرمی، رفتار نکنید. شما باید مهارت‌های بازاریابی، توسعه کسب و کار، مالی و غیره را که مورد نیاز هر کسب و کاری است، داشته باشید. ( مجموعه آموزشی پل در دوره تخصصی راه‌اندازی کسب و کار کوچینگ به شما به صورت عملی این مهارت‌ها را آموزش می‌دهد)

  1. همراه با کوچ بودن تبدیل به یک رهبر باشید

برای موفقیت فقط کیفیت خدمات شما نیست که شما را متمایز می‌کند، بلکه به برند شما نیز نیاز است. با نوشتن وبلاگ، سخنرانی عمومی و ارائه آموزش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با کیفیت بالا، جهان را از تخصص خود مطلع کنید.

دوره تخصصی راه_اندازی کسب_وکار کوچ_ها در ایران

 

 

 

از این 4 اشتباه در کسب و کار کوچینگ اجتناب کنید

  1. عدم توجه به بازخورد مراجع

بازخورد مراجع شما راه ایده آلی برای دانستن اینکه چه چیزی خوب پیش می‌رود و چه چیزی باید اصلاح شود است. این به شما کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشید. من شخصاً ایده بازخورد ناشناس را دوست دارم زیرا به مشتری این فرصت را می‌دهد که آزادانه نظر خود را بیان کند. (یک بار امتحان کنید!)

  1. نگرانی زیادی در مورد چگونگی نتایج در کسب و کار کوچینگ

به جای یک کسب و کار بیهوده، روی ایجاد یک کسب و کار کوچینگ ارزشمند تمرکز کنید. بسیاری از کوچ‌های تازه کار این اشتباه مهلک را مرتکب می‌شوند که سریع می‌خواهند نتیجه بگیرند و هزینه زیادی می‌کنند که به ورشکستگی آنها کمک می کند. رشد آهسته و ارگانیک نیاز روز است.

  1. تلاش برای ساختن محصولی برای همه

این فقط مشکلات شما را تشدید می‌کند. مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و اجازه دهید خدمات شما حول آنها بچرخد. پایدار و صبور باشید.

  1. عدم شناخت مشتریان ایده آل خود

شما باید آگاه باشید که چه نوع مشتریانی را می‌خواهید داشته باشید. مانند، من دوست دارم مشتریان پردرآمدی داشته باشم که در جلسات من متعهد و جدی هستند. شما می‌توانید لیست خود را داشته باشید. من به شما توصیه می‌کنم چک لیستی برای خود داشته باشید و پرسونای مخاطب خود را طراحی کنید.

 

راز تبدیل کسب و کار کوچینگ شما به یک کسب و کار با درآمد بالا

  1. ارائه راه حل نه خدمات

آنچه شما را در بین مخاطبان محبوب می‌کند نتایج نهایی است. شما سعی می‌کنید چیزی را بفروشید که ملموس نیست. این آسان نیست. راه حل محور باشید نه خدمات گرا.

  1. حوضچه خصوصی خود را ایجاد کنید

با ماهیگیری برای مشتریان از طریق فروشگاه‌های اصلی شروع نکنید. یک حوض خصوصی برای خود ایجاد کنید تا رقابت را قطع کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد – گروه‌های واتس‌آپ و تلگرام. اینها می توانند به شما در ایجاد اقتدار و آگاهی از برند کمک کنند. از این طریق می توانید یک کسب و کار کوچینگ با درآمد بالا را راحت تر ایجاد کنید.

  1. هرگز خودتان را دست کم نگیرید و ارزش‌های خود را شناسایی کنید

اکثر کوچ‌های تازه وارد به دلیل کمبود تجربه، کم کار می‌شوند. این منجر به مرگ کسب و کار کوچینگ آنها می‌شود . به زودی متوجه خواهید شد که بیش از حد کار کرده‌اید و دستمزد کمتری دریافت می‌کنید که این باعث می‌شود اشتیاق شما را بخورد. اگر راه‌حل های شما با ارزش تر از حق الزحمه شما هستند، پس این مسئولیت شماست که آنچه را که ارزش دارید، هزینه کنید.

  1. بر خود غلبه کنید

تمام تاکتیک‌ها، ابزارها و استراتژی‌های مورد نیاز برای ایجاد یک کسب و کار کوچینگ در دسترس شماست. تنها عامل محدود کننده شما هستید. بر باورهای محدود کننده و ترس غلبه کنید. به عنوان یک کوچ، از شما خواسته می‌شود که به مشتریان آموزش دهید تا از مسیر خود برای پیشرفت سریع خارج شوند.

اگر می خواهید کسب و کار کوچینگ با درآمد ثابت و بالا داشتبه باشید، مایلم به شما دوره تخصصی راه‌اندازی کسب و کار کوچینگ را معرفی کنم که برای اولین بار در ایران مجموعه آموزشی پل اقدام به برگزاری آن کرده است.

پست های مرتبط

کوچینگ سلامت یا (Health Coaching ) چیست و 4 مزیت اساسی برای انسان‌ها

چهار مزیت کوچینگ سلامت یا Health Coaching این موارد است: رفاه کلی…

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

کوچینگ شغلی چیست؟ چرا به کوچ شغلی نیاز داریم؟

کار با یک کوچ شغلی مزایای زیادی دارد، اما همه با این…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوچینگ اجرایی چیست؟ و 12 مورد از انواع کوچینگ اجرایی

کوچینگ اجرایی چقدر موثر است؟ بسیاری فکر می‌کنند که کوچینگ اجرایی برای…

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید